tirsdag 8. august 2017

84 kilo!

Jeg gir meg ende over. Så tung har jeg ikke vært siden jeg gikk gravid. Nå er det på tide å gjøre noe!
I går kveld da jeg skulle veie meg, hadde faktisk batteriet på vekta streika. Derfor ingen oppdatering i går, men i kveld gikk jeg på vekta og det var i grunn bare fælt å se tallet som lyste mot meg. Jeg gjøre noe. Kan jo ikke fortsette som dette, jeg har jo gått opp 4 kg bare i ferien. Jeg kjenner valkene på ryggen, og det er i grunn jævlig ekkelt.

Nei, lavkarbo here I go! Jeg gir det et forsøk.
I tillegg må jeg jo ut og røre på meg. Noen sier at for å få god utholdenhet så skal man trene utholdenhetstrening. For å gå ned i vekt, skal man trene styrke.
Jeg vet ikke jeg.
Forrige gang satt jeg i grunn bare på ræva og spiste av meg 28 kg, så jeg tenker at all trening er bedre enn ikke noen. Uansett hvor sakte jeg løper så banker jeg i alle fall de som ligger på sofaen ;)
Nå skal jeg på Google play og sjekke ut matdagbøker som jeg kan bruke for å få en oversikt. Tidligere har jeg brukt myfitnesspal, men for å få karbohydrat-teller så må jeg visst abonnere. Jeg får tråle igjennom det som er å finne.
84 kilo.... Det er ganske sykt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar